8. travnja 2011.

zarobljena ruža.....

pozdrav svima s mog novog starog bloga:)))....
možda promjene na ovom blogu nisu tako očite na prvi pogled prije svega zbog zaglavlja koje je ostalo.....mislila sam i to promijeniti ali se lijepo uklopilo u ostatak bloga.......kad mi ga je tea radila sigurno nije mislila da će toliko trajati:)).....
osim što je blog sada pregledniji,širina posta mi dozvoljava i veće fotografije.......s lijeve strane sam postavila gadget s tutorijalima,za lakše i brže snalaženje:))....
toliko na tu temu:)))....
ova salvete je jedna od ljepših koje su se pojavila u zadnje vrijeme.....točnije prije više od godinu dana.....moram priznati da sam ju nabavila u kratkom roku ali iz nekih razloga sam ju čuvala......dapače,čak sam  s jednom blogericom podijelila na pola.)))......
sad ih imam nekoliko i radit ću par stvari s tim motivom......
na ovoj kutiji sam koristila samo jednu ružu na poklopcu.....






 pukotine sam radila s idea 2k lakom........punjene uljanom bojom......
u udubljenje sam smjestila ružu i taj dio nisam raspucavala nego sam ga zalila s  glass deco da dobijem efekt ruže zarobljene u staklu:)))).....







a stigla mi je i pošiljka od naše nene......gomila bookmarkera:)))......jako sam se iznenadila količinom i ljepotom.....zaista je istina ono što je i ona rekla,puno su ljepši uživo nego na slici:)....
hvala nena:)).....




od danas kad god bude nekakava prigoda i kad budem imala s vama podijeliti nešto na kraju posta će biti "savjet više"........savjet više nije nikakva znanstvena činjenica nego isključivo nešto do čega sam došla iskustvom....dakle metodom pokušaja i pogreške:(......

SAVJET VIŠE

kada radite bilo koju verziju 2k lakova za raspucavanje u pukotine morate utrljati uljanu boju,porporina prah ili patinu.......i nakon što obrišete višak slika zna ostati malo obojana......
uzmite čistu,meku pamučnu krpicu......namočite ju toplom vodom i jako dobro iscjedite......pažljivo i ako je moguće u jednom potezu obrišite površinu na kojoj ste punili pukotine......bez trljanja i previše brisanja molim!!!!......
i svakak mi javite da li ste zadovoljni:)......








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...