9. listopada 2010.

anđeli......

znate ono kad imate salvetu koja je lijepa ali vam se čini da nigdje ne odgovara:?......
a znate ono kad vam se dogodi nekakav klik u glavi i spojite motiv s predmetom bez problema?.....poslije se samo čudite kako vam to nije već prije palo na pamet:)))....
tako je meni bilo s ovom salvetom,prošla mi je kroz ruke tisuću puta i uvijek sam ju ostavljala sa strane ne znajući šta s njom......sve do prije par dana.....
svijeća je bila okidač cijele ove priče......anđeli na poklopcu škrinjice su bili logični nastavak:)).....




okvir za jednu staru sliku......no dobro,ne baš tako staru jer sam ipak na njoj ja......:)))
ovo je slika s moje prve pričesti,imala sam 9 godina.......kraj mene pater anastazije,iza nas cigle na neožbukanom zidu u crkvi koja se tek gradila......
na sebi imam običnu dugu košulju i mali vjenčić i prva sam generacija prvopričesnika koja ih je počela nositi.....ne moram vam pričati koliko sam u to vrijema bila nesretna zbog toga što nisam mogla nositi nekakvu " princeza" čipkastu haljinu,veo i tako to:))).....




svijeća obučena u salvetu.....koristila sam ljepilo za svijeće.....




ovi detalji na kutiji su nastali slučajno .......ili bar poluslučajno.....
znate ono kad nešto zamislite a nekakve nepredviđene okolnosti vas odvedu u nekom drugom smjeru?....
nedavno je nata nata na svom blogu objasnila kako radi one svoja fantastične vitice i naravno da sam i ja odmah to htjela probati......:))
konturom sam direktno na drvo nacrtala ornamente slične onima na salveti......ali moja ruka je nesigurna i nije sve ispalo ravno a smetala mi je i zaobljenost same konture........
zato sam sve obojala bijelom akrilnom bojom i nakon sušenje šmirgl papirom pobrusila konturu....... ali nisam ni s tim bila previše zadovoljna pa sam uzela bordo boju ( koju sam dobila mješanjem crvene i smeđe) i spužvom tanko nanijela dugim pokretima preko konture........odmah nakon toga sam mokrom spužvicom skinula višak bordo boje pazeći da mi ostane u udubljenjima oko konture........
za prvi pokušaj izgleda sasvim pristojno......
gornje rubove kutije i poklopca sam obradila shabby tehnikom......








volim na kutijama i iznutra dodati bar nekakav mali detalj:)).....




na poklopcu motiv anđela zarobljenih u staklu.......ne,nije staklo,nije ni 2k glazura a ni 3D efekt.....




već dugo koristim ovaj proizvod.....glass-deco se izvorno koristi za crtanje na foliji i prenošenje crteža na staklo ali isto tako je i izvrsna zamjena za 3D........za vašu informaciju u "narodnim novinama" ova bočica košta manje od 10 kn:))....




tu gustu bijelu tekućinu sam doslovno nalila u udubljenje na poklopcu....preko motiva......neka vas ne zabrinjava što je sve bijelo,sušenjem postaje prozirno......
ovako je izgledalo nakon 24 sata:)))...... a da bi postalo prozirno trebalo mu je tri dana.......ali nema veze,ja nigdje ne žurim:))))......




pokušala sam ali nisam uspjela fotografirati taj efekt stakla......ovo je najbolje što sam uspjela iako nije ni blizu stvarnom izgledu poklopca na kojem izgleda kao da anđeli plivaju u staklu.....

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...