23. kolovoza 2010.

idea 2k

dobila sam puno upita kako mi 2k lak raspucava u tako velike pukotine.......možda je najbolje i najjednostavnije da vam pokažem step by step....
za početak mi je trebala jedna od onih slatkih porculanskoh bočica s nastavkom,salveta s odabranim motivom i ljepilo.....




znate onu "maslina je neobrana...."?
e pa ta pjesma ne bi mogla proći kod mene........kod mene su masline stalno u điru:)))......
nakon što sam naljepila izrezani motiv masline sve ću pustiti da se osuši.....
moram vam skrenuti pažnju na nešto bitno......ako radite na staklu ili porculanu dovoljno je da naljepite motiv ali ako radite na drvetu ili kartonu onda trebate pažljivije i temeljitije obraditi površinu.........kako su drvo ii karton i još neki materijali porozni treba nakon što naljepite motiv cijelu površinu na koju ide 2k dobro inpregnirati tj.premazati ljepilom.......inače bi se moglo dogoditi da vam podloga upije step 1.......a to je problen jer bez  njega nema raspucavanja.......




i sad nastupa idea 2k lak za raspucavanje.....
step 1  je u bočici na kojoj piše PATINA......prozirne je smeđkaste boje i kistovi se nakon njega čiste u nitro razrjeđivaču.......
mali trik-ako nemate razrjeđivač kist najprije dooooobro obrišite papirnatim ručnicima....ali dobro:)))....nakon toga kapnite malo deterđenta za suđe i na suho dobro istrljajte dlaku......isperite.....ako je potrebno sve ponovite još jednom  ......






premažem cijelu bočicu  sa step 1........ne morate mazati debelo ali je važno namazati ga ravnomjerno i dobro pokriti cijelu površinu........ako negdje nema stepa 1 tu će se kasnije pojaviti fleke:((.....




nakon što sam namazala sve pustim da se osuši 20 minuta......ponekad za svaki slučaj namjestim odbrojavanje na mobitelu:)))))......




nakon 20 minuta vrijeme je za step 2......na njemu piše cracking i za razliku od stepa 1 on je gusta i mutna  smeđkasta tekućina.......pražljivo ga mažite mekim kistom.........za razliku od nekih proizvoda ovaj step 2 nije potrebno mazati debelo,njegova debljina ne utječe bitno na veličinu pukotina.......
na drugoj slici se vidi kako je on taman i kako svemu daje jedan starinski izgled......






nakon što sam premazala cijelu bočicu i sa step 2 ostavim sve da se osuši.........




nakon nekih otprilike 2 sata lak je suh a pukotine se dobro vide......da ih bolje vidite kliknite za povećanje slike:))))....ili stavite naočale:))))))......




sad uzimam uljanu boju.....ovaj put koristim nijansu terre d'ombre naturelle.........mekom pamučnom krpicom lagano utrljam uljanu boju u pukotine........opečena vlastitim iskustnom s crnim noktima u ovoj fazi koristim rukavicu:))).....






nakon što sam utrljala uljanu boju u sve pukotine uzimam čistu meku pamučnu krpicu i brišem višak boje.......nemojte jako i energično trljati,bolje promijenite krpicu:)))....uglavnom,brišem dok ne obrišen sav višak boje........




danas su pukotine malo tanje ali borila sam se a fotoaparatom i pokušavala  ( i uspjela) napraviti nekoliko snimaka i lijevom rukom:))).....





nakon što se uljana boja osuši još trebam samo polakitari :))))

i da tražim proviziju firme idea?......:)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...