10. travnja 2011.

shabby ruže i malo stakla:)....

kao što sam i rekla u zadnjem postu na red su došle ove ruže.....ali mislim da je ovo zadnje,malo sam se predozirala s njima:))))....
sjećate se newspaper kutije?......e onda sam kupila dvije takve kutije i da budem iskrena potpuno zaboravila da je jedna još neiskorištena,na čekanju:))).....sve dok nisam smišljala šta mi je dovoljno široko da stane ovaj motiv:)....









ima tu svega......malo shabbya......






malo prskanih točkica u bijeloj i cigla boji....






malo 3d šablona.....






malo stakla i šablona na njemu.....






malo shabby poprskane unutrašnjosti.......i malo trakice oko stakla......








poseban dodatak koji može biti u kutiji ali i ne mora:).....








i za kraj ručka.......montira se pomoću nekih matica tako da se ostane pokretna....za potrebe slikanja samo sam ju prislonila........
iz jednostavnog razloga što ne znam da li da ju stavim ili ne......






a sama ručka je isto ukrašena svim već viđenim detaljima........malo shabbya,malo 3d šablon ...








šta vaše stručno oko kaže?....da stavim ručku ili ne?.....








SAVJET VIŠE

kad radite shabby  prije korištenja  vosak držite bar sat vremena u zamrzivaču......












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...