2. svibnja 2012.

nagrada,bubamara i jedno srce:).....

da,jesam.....mislim, malo zakazala s ovim blogom....
vidim da se ljudi laganini i brišu s popisa....pošteno,svakom prema zaslugama.....
ali u zadnje vrijeme sam u stanju poluhibernacije a u svjesnim momentima radim preglede i pretrage......što se toga tiče za sada je sve u granicama normale jedino ne znam koji je meni vrag i zašto me boli sve što me boli.......
kako letargija i kreativnost ne idu zajedno tako su i moje boje,kistovi,salvete strpljivo čekali u stanju mirovanja......
a onda mi je u nedjelju ispred televizora srce zaigralo:)......
i na kraju sam zbog sjedenja ispred televizora dobila dovoljno emocija da se prihvatim dobrih starih poteza kistom........
i bit će nešto.......suši se!!!....
drugi dan sam za svaki slučaj otišla na ekg.......osim što organ iz gornjeg pasusa radi savršeno sad imam  i crno na bijelo da imam srce!.........mislim,ako je netko sumnjao:((......

a dok se stvari ne osuše i dok fotoaparat ne krene u akciju stižu nagrade......unatoč mojoj neaktivnosti u zadnje vrijeme:))........ili živim na staroj slavi:)......
zahvaljujem
andrei
klaudiji
iskrici 
jagodi 






pravila kažu da treba napisati šta volim a šta ne volim jesti......
hu!.....vaga kaže da je malo toga što ne volim jesti ,ja sam tipični svežder:)).......
jedino što ne konzumiram mlijeko i njegove prerađevine zbog netolerancije organizma.....

sad bih trebala prosljediti nagradu  na deset blogova koji me inspiriraju......uz najbolju volju ne mogu izdvojiti tako malo blogova jer me inspiriraju i "stari" blogeri ali i oni novi sa svježim idejama......
zato ću preskočiti ovaj dio zadatka ili još bolje dajem nagradu svim blogerima čije blogove pratim:))....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...