23. travnja 2012.

ispravak netočnog navoda......ili ponovljeno izvlačenje...

mislili ste da previše pratim sabor i da žalim za institucijom "ispravke svega i svačega"?......ne bojim se ja za njih,sigurna sam da će u okviru poslovnika već pronaći načina da poentiraju,za sebe ili stranku,s ne baš previše sluha za stvarne probleme i njihovo rješavanje....
mene više brine moguća polemika oko teme ovog posta......kako je giveaway završio i paketi već uredno putuju jagodi i andjeli ostalo je još nerješeno pitanje dobitnice proljetnog komplete.........rosy se nije javila i nakon tjedan dana sam joj poslala mail s molbom da mi pošalje svoju adresu do nedjelje smatrajući da je 10 dana više nego pristojan rok za prihvatiti nagradu.........






danas je ponedjeljak,rokovi su prošli i odlučila sam ponoviti izvlačenje za proljetni komplet.......dobri stari random generator je dobio podatke i izbacio broj......
pod brojem 9 upisana je nail crazy....







sad se samo nadam da će naša lijeponoktna uređivačica poslati adresu........
a ja ju privatno,pred svima vama (hehe) izazivam da pusti mašti na volju i da nam pokaže nokte uređene u bojama osvojenog kompleta:).....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...