7. svibnja 2012.

buđenje:).......



za mene kažu da nemam dlake na jeziku:(......a ja znam da me je to koštalo nekih ljudi.......i znam da mi je nekad žao što se nisam ugrizla za jezik i prešutjela.......ali,miša mu,kako da trpim da mi se dlaka mota po jeziku a da ju ne ispljunem?....
u svoju obranu mogu reći da sam zajedno s dlakom izbacivala samo vlastiti stav,bez namjere da nekoga uvrijedim......
da ne ispadne sad kako sam ja nakakva jako fina osoba priznajem da znam,s vremena na vrijeme,i onako fino spustiti nekome....ubaciti kajlu:).......ali to nema veze s dlakama......
dlaka je dlaka a kajla je kajla:))))....
a ostatak ovog posta nema veze ni s dlakam ,ni s kajlama.....
ima veze s tim da sam konačno napravila jednu kutiju:).......koja je daleko od toga da bude u mom stilu......ne po izradi nego po izboru motiva......
imam zaista vrlo lijepih salveta s motivima lončanica,kantica i sl.......ali za razliku od kutija s cvijećem,viticama,ornamentima koje su zgodne za držati svakakve sitnice od nakita do nekih sitnih uspomene nikad mi nije bilo jasno šta bi se trebalo držati u kutiji koja ima lončanicu na poklopcu.....sjemenke,pelceri??.....
a onda i ja napravim kutiju s lončanicama:(......
prije svega zbog dimenzija ove kutije trebao mi je i motiv koji je malo viši od standardne salvete......a kutija je stara,iz nje se širi onaj miris ustajalosti a služit će za pohranu gotovo jednako tako starih prešanih biljki......
još uvijek mi sve to nema previše smisla ali kutija je tu,takva kakva je:)......
a nije loša,priznajte:))......








nisam se previše ni umorila radeći ju jer osim motiva na poklopcu i donjeg dijela koji sam radila "tehnikom"  brisanja boje ostalo mi je samo još da ju lakiram saten lakom.....








na donjem dijelu sam koristila već gotovo zaboravljene twin color boje.......najprije bakreno zelenu a preko nje boju starog zlata........rubove sam malo naglasila blijedo zelenom (koja na fotografijama izgleda kao bijela) i to je to:)).......







za kraj sam mislila ubaciti vic o komarcima ali kad bolje razmislim i nije neki vic:)))........











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...