9. svibnja 2012.

kruha i igara.....s malo srebra:)....



kad malo bolje razmislim nismo odmakli daleko od starih rimljana........oni su gradili ceste,mi smo samo malo gušće premrežili planet......ok,vozimo se malo udobnije,na zračnicama,ugodno zavaljeni i rashlađeni s više mogućnosti za upoznati nepoznate krajeve pod uvjetom da redovito hranimo zvijer fosilnim gorivima.....
oni su imali robove a mi danas imamo ljude koji rade bez plaće i banke koje nam "daju" kartice da bismo lakše pretakali iz šupljeg u prazno....
oni su imali senat,mi imamo vlade,parlamente,samite,EU........sve elita,bogom dani pametni ljudi u finim odjelima,vrata stegnutog obaveznom croatom.........s masom pametnih riječi kao BDP,fiskalna politika,devizne rezerve,rast,potrošnja,potrošnja,potrošnja.......skoro da bi im i povjerovali kad ne bi znali da njihove plaće od XY tisuća eura ovise o tome koliko ćemo mi trošiti tj.koliko će si na ime poreza odvojiti za pristojne uvjete rada......
stari su rimljani bili pametni i nemilice gradili arene.......kruha i igara narodu da ne vidi kako se s rukom na srcu pune fondovi,ispijaju birana vina,kupuju jahte,avioni,ljudi......
tako i mi lijepo sretni i zadovoljni pohodimo suvremene arene,sve naše nagomilane trgovačke centre,dovoljno ispranog mozga da se na kraju osjećamo sretni i ponosni jer smo uspješno ispeglali kartice i došli doma s par vrećica kineskog dreka.....ili apsolutno preplaćenim komadom nečega markiranog......
a ni doma nema odmora,tu nas čeka naša čarobna crna kutija .......iz koje,uostalom,izlaze uglavnom crne vijesti.......bez namjere da minoriziram nečiju nesreću ali zar je vijest zaista samo neka velika saobraćajka,požar,ubojstvo,krađa,suđenje?.....ne moram ni odgovoriti na ovo jer će se već naći netko s kravatom oko vrata da mi objasni šta trebam misliti o tome......
ako ne želite vijesti možete slobodno birati između reprizine reprize filma koji je nedavno bio na konkurentskoj tv ili domaće sapunice......u kojoj svi glume kao da imaju štap u guzici a tekst su maloprije sricali tek naučenom tehnikom čitanja......
za one malo zahtjevnije tu je reality show gdje neki ljudi poznati samo sebi i istoj dekadentnoj populaciji napuhano pokazuju svoje silikone i nedostatak obrazovanja......
ili na državnoj tv odgledati opet neke ljude s kravatama koji "otvoreno" govore kako oni sve znaju i kako je spas u njima.....
svi skupa gladni uspjehe,moći,zlata.....

ali nije zlato sve što sija........
meni je uostalom draže srebro.......srebro je kao i ljudi sposobno biti sjajno,ako je zanemareno potamni ali trudom mu se može vratiti stari sjaj.......može biti obrađeno filigranski ili grubo ali mu to baš kao i ljudima ne umanjuje vrijednost.......

danas sam za vas pripremila mali tut kao napraviti kutiju "kao fol" srebrenu:))......














pomoću šablone sam najprije glet mason napravila ružu a da bi sve bilo zaobljenije na osušenu glet masu sam stavila glas deco (3d efekt)........



boja je nebitna,ovdje sam iskoristila žutu,kupljenu ne znam s kojim razlogom:((....






dalje mi je bila potrebna obična kuhinjska aluminijska folija.........i ljepilo......ja sam koristila decoupage ljepilo iako mislim da bi ljepilo za drvo bilo čak i bolje........s aluminijskom folijom sam već radila ali ovaj put sam htjela napraviti nešto finije
nakon što sam zalijepila foliju na poklopac pomoću pamučne krpice sam istisnula sav zrak da bi motiv ruže došao da izražaja......






s malo crna boje dodatno naglašavam motiv.......






za donji dio kutije sam najprije zgužvala a zatim i izravnala komad aluminijske folije........tako sam dobila finu mrežu izbočina koje sam također naglasila crnom bojom......






za kraj sam sve lakirala bezbojnim auto lakom u spreju......






















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...