15. svibnja 2012.

paunovi i rima:)......



iš´o gurav čiča
kroz guravu šumu
naš´o gurav novčić 
na guravu drumu

on guravog mačka kupi
da gurave  miše lovi
u guravoj maloj kući
od slame i blata


znate ono kad vam se neki stihovi,često bezvezni,po cijeli dan motaju po glavi.......mene najviše izluđuje kad mi se nekakav glupi pjesmuljak,koji inače nikad ne bih svojim voljom slušala,vrti po glavi.....i proganja me imbecilnim refrenom:(.......
za promjenu, u zadnjih više nego nekoliko dana po glavi mi se mota ova pjesmica......ne mogu se sjetiti ni tko je to napisao a još manje mogu dokučiti da li mi to moja podsvijest šalje neku poruku.....i kakvu......
krenem pisati novi post a guravi čiča mi skače po mislima:(.......možda je svrha svega da ju podijelim s vama?.......
da li ću time dobiti novi uvid u neke stvari ili će se stihovi nakon ovoga možda povući  negdje u sivu zonu?.......
ostaje da vidim a vi uživajte u guravoj rimi:)).......

 da ne bi cijeli post bio gurav,kvrgav i zbunjujući tu su dva etuia........potpuno negurava,dapače sjajni su i glatki......
a s obzirom na motiv pauna pomalo i ponosno umišljeni:).......
kad malo bolje pogledam i paunovi su nekako zgureni!!!....ili mi se samo čini???.......












u međuvremenu sam saznala dio pozadinske priče o guravosti.......naime,foto aparat je u presudnom trenutku otkazao poslušnost......i ni makac!!!!.......
fotke snimljene mobitelom ni približno ne pokazuju kako etuii izgledaju i dvoumila sam se da li da ih uopće stavim.......ali ovo je guravi post pa nek sve bude u stilu:)))))))......









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...