5. ožujka 2012.

izazov.....

čini mi se da u zadnje vrijeme stalno negdje kasnim.....ne znam da li je to zato što sam nedovoljno organizirana,zatrpana obavezama ili sam jednostavno postala komotna:)......
 no,neka to bude tema nekog drugog posta jer današnji je posvećen izazovu.....
good ghost-ica me je izazvala,bacila rukavicu i evo konačno mog odgovora:)....








Pravila su slijedeća:
1. Nabrojati 3 alatke koje u svom hobiju najviše koristite ili koje su vam najdraže
2. Nabrojati do 3 stvari s popisa želja
3. Izazvati 3 blog prijateljice/prijatelja
I naravno, staviti slikicu "Izazova" i obavijestiti blogerice da ste ih izazvale!

odgovor na prvi zadatak je potpuno predvidiv:))......
- pribor za krojenje
- igle u svim veličinama i oblicima,za sve namjene-šivanje,pletenje,heklanje....
- kistovi-mali,veliki,debeli tanki.....






odgovoriti na drugu stavku nije tako lako kao što mi se učinilo na prvi pogled......tim više što se radi o stvarima koje želim da bi mi bilo lakše,bolje,brže raditi ono što volim.......

- tako se na popisu želja svakako morala naći super-truper šivaća mašina....
- samo moj radni kutak koji priznajem nikada ne bi bio ovako uredan:)...
- a upitnici su za sve one male i velike stvarčice koje želim (i trebam) a ne stane na jednu sličicu....







tri blogerice koje izazivam su
andrea
sonaj
melanzana






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...