16. ožujka 2012.

kako napraviti boju za školske ploče?.....u bilo kojoj boji:).....

ako idete u potragu za ovom bojom u hobby dućanima će vam uglavnom ponuditi crnu.....provjereno znam da u bauhausu ima i klasična zelena boja za ploče.....
ali šta ako vam treba nekakva druga boja?......svjetlije zelena kao meni ili možda plava,roza,ljubičasta??.......







na netu se može pronaći dosta uputa kako napraviti boju po kojoj se može pisati običnom školskom kredom.......kako većina uputa dolazi iz amerike primjetila sam da kod nas postoji dvojba šta je to"unsanded tile grout"?......da li je to gips,glet,masa za fugiranje ili nešto drugo?.....kako god,ništa od toga ne možete kupiti u malim količinama a za ovakvu boju vam je dovoljno par žlica:).....
vodeći se čistom logikom za izradu ovakve boje koristila sam upravo običnu kredu:)....
za početak pripremite
-kutiju krede koja košta svega par kuna
-akrilnu boju po izboru
-malo vode
-zdjelicu za mješanje
-žlicu
-gusto sito
-mlin ili blender








veći dio krede sam samljela,tek sam par komada ostavila da poslije mogu pisati po ploči......najprije sam mislila kako ću bez problema smrviti kredu ali nije to tako lako.......onda sam požalila što nemam avan iliti mužar da ju usitnim......a na kraju sam se sjetila starog električnog mlina za kavu:)....

samljevenu kredu sam prosijala kroz gusto sito da ne bi bilo krupnih mrvica......








u zdjelicu sam dodala
-2 žlice samljevene i prosijane krede
-žlicu akrilne boje
-vode tek toliko da sve mogu izmješeti ( cca jedna žlica).....

mješati laganim pokretima da se ne vi stvorili mjehurići.....
i boja je spremna.....






prije nekog vremena sam mami konfiscirala ovu tacnu baš s namjerom da od nje napravim ploču za pisanje poruka.....








boju sam nanijela u malo debljem sloju i pustila da se dobro osuši......da se ostatak boje u zdjelici ne bi osušio pokrila sam sve celofanskom folijom......








nakon što se boja dobro osušila šmirgl papirom sam poravnala eventualne grudice i nanijela još jedan sloj boje koji po potrebi nakon sušenja isto treba pošmirglati finim šmirgl papirom.....







rub tacne sam obojala bijelom akrilnom bojom a uzorak na tacni dodatno sam istakla spužvicom umočenom u crnu boju.....







crna traka s mašnom je dodatni ukras a ujedno skriva i spoj dviju boja......















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...