24. veljače 2012.

dalmatinska inspiracija......

sjećate se edinih košarica od das mase?........
kad sam radila kutiju s pečatom ostalo mi je das mase.....znam da ju treba zamotati u foliju i spremiti u dobro zatvorenu kutiju ali nekako uvijek zaboravim da imam nešto po kutijama a kad se sjetim i otvorim pronađem nekakvu suhu masu....nimalo DAS:)))).....
zato sam ovaj puta od ostatka das mase dok je još svježa odlučila napraviti zdjelicu po uzoru na edine košarice:).....







iskoristila sam jedan nevelik helkani tabletić.....







zdjelica pogodne veličine mi je poslužila za oblikovanje....







nakon sušenja,dobila sam ovakav oblik.....rubove sam pošmirglala i po uputama zapekla.....







zatim sam cijelu košaricu prošla blijedo zelenom bojom.......







nakon što se zelena boja osušila dodatno sam izbočine istaknula bijelom bojom a rub s malo smeđe.....
nakon lakiranja saten lakom cijela priča je gotova :)))....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...