20. veljače 2012.

s pečatom....

ovaj post ćete razumjeti svi vi koji kao hrčci skupljate i spremate svakakve sitnice (i krupnice) jer zaboga nikad se ne zna kada će nešto zatrebati:)......isto tako znate da s vremena na vrijeme treba nešto presložiti,spremiti ili potražiti....






tako sam ja u subotu u namjeri da pospremim nekakve ladice i kutije pronašla ovo.......znate šta je to?....
to je nekada imala svaka kuća za slučaj da treba poslati paket.......oko paketa bi se zavezala špaga,nakapao bi se pečatni vosak preko nje i utisnulo bi se nešto da drži špagu......






tisuću malih idejica mi se počelo motati po glavi dok sve skupa nije dobilo oblik konkretne ideje......
kutijica koja podsjeća na povelju.....s pečatom:)...







da ne bi sve ostalo samo na pečatnom vosku na poklopac sam zalijepila tanko razvaljanu das masu i u još vlažnu utisnula pečet s tekstom:)......
nakon što se das masa osušila spužvicom sam nanosila smeđu,zlatnu i bakrenu boju i sistemom brisanja dobila ovako sjenčanu boju s tamnim rubovima.....možda izgleda kao da jesam ali uistinu nisam koristila ni kap bitumene.......
















za kraj još organdi trakica i pečat na kutiju-povelju....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...