5. prosinca 2011.

umjetni snijeg - kako ga napraviti....

danas ću vam pokazati kako umjetni snijeg možete napraviti kod kuće.....
oni koji to već znaju mogu se samo diviti kuglici:)).....









najprije sam nalijepila motiv na stiropor kuglicu.....






prvi put sam koristila ovo ljepilo i nisam pretjerano zadovoljna.....ima pomalo gelastu strukturu a čak i kad se osuši na dodir je još uvijek ljepljivo.......






za one koji ne znaju ili su zaboravili kratki tutorijal kako napraviti umjetni snijeg....

treba vam:
bijela akrilna boja - jer snijeg je bijeli:)
drvofix (ljepilo za drvo) - on će povezati smjesu i držati ju na plohi....
soda bikarbona (natrijev hidrokarbonat) - smjesi će dati prozračnost...






akrilnu boju,drvofix i sodu bikarbonu treba pomješati u jednakim omjerima......koristila sam malu žlicu,dakle po jedna mala žlica od svake komponenete.....


žlica akrilne boje....






žlica drvofixa....






žlica sode bikarbone.....






da bih dobila malo izražajniju strukturu snijega na kraju sam ubacila još i žlicu griza.....







i to je to:)).....ovako izgleda smjesa nakon što sve promješate....






tako pripremljenu smjesu pomoću noža ili male špatule nanesite na motiv......






kad se snijeg osušio cijelu kuglicu sam prelakirala i posula sjajnim prahom:....







do novog susreta i kuglice na neki novi način budite mi dobre,vrijedne i lijepe:)))......








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...