7. prosinca 2011.

kad nadalina muti jaja....

kad nadalina muti jaja ostanu joj ljuske:)))).....
a od ljuski jajeta možemo raditi sasvim zgodnu imitaciju raspucavanja:).....
o tome su već pisale sandra i phoenix ......phoenix je napravila divnu kutiju s ljuskama na poklopcu a ja ću danas ljuske lijepiti na stiropor kuglicu:)).....









počela sam s ovim......
izabrala sam salvetu s motivom ivice i marice..........nisu mi svi brace i seke tako simpatični:((....







ljuske jajeta lijepim na kuglicu.......







sve obilno premažem ljepilom da dodatno učvrstim.....






kad se ljepilo osušilo prošla sam sve s bijelom bojom......






nakon ljepljenja motiva,2k sottila,bitumena,konture i zlatnih listića marica više nije marica.......
sad je nadalina s kolačem u rukama:))).....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...