3. prosinca 2011.

božićne kuglice....opet:))

prije nekog vremena sam kupila 10-tak stiropor kuglica i sada mi ne preostaje drugo nego da ih ukrašavam:).....one iz prošlog posta su mi bile pravi gušt za raditi ali decoupage ne kuglicama i ja nismo do sada bili na TI:)))....
to se najbolje vidi na prvoj kuglici na kojoj sam zaboravila poravnati spoj stiropora:((....
bez obzira na sve ipak sam uživala bojanju i ljepljenju:)).....tim više što sam malo prelistala blog i prilično iznenađeno ustanovila da je prošlo oko 3 mjeseca od mog zadnjeg igranja sa salvetama....


vintage kuglica s pahuljama.....














zimska idila oko kuglice.....










nešto malo drugačije:)....bakreno zlatna kuglica na kojoj sam "cureći" efekt dobila uz pomoć glass decoa.....

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...