30. studenoga 2011.

božić dolazi a s njim i kuglice...........

hvatam zalet za božić:)).....koji i ove godine dolazi prebrzo:))....
čini mi se da sam još nedavno hodala u japankama i pomalo sam iznenađena okićenim izlozima,natpisima i zvončićima!!...
da ne budem u zaostatku krenula sam s izradom kuglica.......za početak od pamučnog platna,nešto što mogu raditi zavaljena u fotelji eventualno sa telefonom na uhu:)).....
prvu kuglicu sam radila s obje strane tako da mi je na jednoj strani početak s tamnim platnom a na drugoj strani sa svjetlim platnom.......satenska traka  prikriva mjesto susreta tamne i svijetle strane:))....
za izradu ovakve kuglice trebate malo tkanine,malo više strpljenja i puno pribadača.....




















na drugoj kuglici sam koristila tkanine s vichy uzorkom u četiri boje......pamučna trakica skriva spojeve ali daje jedan razigrani izgled:)).....
kako se radi ovakva kuglica pokazala sam prošle godine........za one koji ne znaju mogu pogledati OVDJE....

























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...