20. studenoga 2011.

bilo kuda kiki svuda:)....

u cijelom svom blogerskom vijeku ne mogu se pohvaliti da sam u istom danu objavila dva posta.....
za ovo je kriva zima i kiki bomboni:))))).....ili (ipak) nedostatak vremena za izradu nekih konkretnijih stvari:((....
u svakom slučaju danas ne otkrivam toplu vodu,danas ponavljam gradivo:))....nakon što su se neki od vas podsjetili kako svezati maramu a neki ,nadam se, i pronašli neku novu ideju na red su došle i davno obećane ruže od kiki karamela:)))....








dovoljna je vrećica kiki bombona,nož i rukavice ( ipak su to jestive ruže )).....







bomboni su dovoljno meki da ih možete oblikovati prstima:)....najprije ih stanjite ,zatim ih prerežite na pola......
dalje ih možete rezati na veće ili manje dijelove,to ovisi o vašoj inspiraciji:))....







izrezane i stanjene latice motate jednu za drugom i ruža se pojavljuje pred vašim očima:))....








iako sam kupila vrećicu raznobojnih kiki bombona u njoj nije bilo onih zelenih....a oni su potrebni za listove....tako da su moje kiki ruže prave jesenske,bez listova:))....
na žalost cijelu tortu nisam uspjela poslikati jer mi je baterija otkazala poslušnost......
a torta je morala dalje jer sam s njom "platila" ovaj novi okvir za ogledalo u hodniku:))......












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...