5. listopada 2011.

buvljak:).....

za ovaj post moram zahvaliti sanji :)) .....priznajem da već dugo planiram otići na lokalni buvljak ali nekako ta ideja ispari do sljedećeg nedjeljnog jutra.....i opet se pojavi tek kad vidim kako je netko od vas dobro tržio na nekom buvljaku:).....
ali nakon razgovora sa sanjom i priče o njenom ulovu nedjeljno prijepodne je konačno bilo rezervirano za buvljak i radosti cjenkanja:))......ili mi je veći gušt u gomili "nečega" pronaći nekakav komad koji ima potencijal:?)....
nisam nezadovoljna ali kopka me da li sam mogla i bolje proći:))))......ili je pametnije ostaviti nešto i za sljedeći put?))....








uglavnom nedjeljno jutro je prošlo neočekivano dobro,začinjeno kavom u voloskom:))....

ovo je moj ulov.......metalni vrč koji izgledom podsjeća na srebro, a žig kaže da potječe iz nizozemske:)....






jedna velika ( 25x21x16 )drvena kutija u jako dobrom stanju i kantica u koju stane cca 1l vode,sasvim neobrađena i idealna za daljnje ukrašavanje:))...






i jedna mala lanterna koja je imala i instalaciju  za struju!!!......
sve to za 5o kn:))......za one izvan granice radi se o manje od 7 eura:)))...






za početak sam uredila lanternu.....nakon skidanja instalacije i čišćenja cijelu sam ju obojala u bijelo.....bilo mi je najzgodnije koristiti akrilni sprej.....
posebno mi je interesantno staklo koje ima brušene detalje......





















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...