28. rujna 2011.

umbrella:).....

u mom hodniku jedan od elemenata je i stalak za kišobrane:))......






kupljen je davno i ako se ne varam bio je smeđi s mesinganim rubom.......a kad sam krenula u decoupage avanturu on je bio druga stvar koju sam radila:)).....prva je bila nekakva boca koju sam ponosno poklonila prijateljici:).......
niti sam imala salveta a ni previše znanja i strpljenja i doslovno sam "nakeljila" izrezane ruže na stalak.....sve sam prelakirala lakom za čamce koji je nakon dvije godine jako požutio.....naime stalak sam obojala u bijelo:((....
zanima me kakva su vaša iskustva s lakom za čamce,prije svega na namještaju ....


                                                                       prije.....






ovih dana sam sve to pošmirglala i obojala u crno.......koliko šmirglam u zadnje vrijeme nema šanse da tvornice šmirgl papira propadnu:)))........
pic trakom sam označila gdje će biti prugice....






zatim sam smješala nježno zelenu i svijetlo sivu boju i pomoću šablone ukrasila stalak.......
ovakav mi se daleko bolje uklapa u novi izgled hodnika .......


                                                                        poslije.....

















uskoro nove sličice novih pothvata u hodniku:))))..........









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...