6. listopada 2011.

hodnik -epizoda 2:)......

obećala sam nastavak priče o preuređenju hodnika ali bilo je nekakvih kanti s bojama okolo koje su neprimjerena za fotografiranje:)......
sad kad sam maknula kante mogla sam uzeti fotoaparat i pokazati vam dio zida nasuprot onim velikim ormarima.....








ovako je izgledalo prije tj.ovako je izgledalo kad sam već krenula s radovima:)......što se i vidi po prašini na ormariću :).....








ovako izgleda sad:)........ogledalo je bilo shabby u zlatno-bijeloj boji i kao što vidite imalo je nekakve listiće i rojžice ( ne pitajte zašto))))...
sve sam to pošmirglala i obojala ga bijelom bojom......
ali čini mi se da ću se na kraju ipak odlučiti za potpuno novi i puno širi okvir:).....u tom slučaju već imam ideju kamo ću s ovim okvirom:)))).......ali otom potom :-D..........
a i zid je dobio prugastu haljinicu:)))....








prije bojanja ormarića morala sam skinuti ručke s ladica......kako nisam našla nikakve ručke koje bi mi se svidjele a da je  razmakom rupica 6,4cm morala sam kupiti ručke s većim razmakom 9,6cm.....
zbog toga sam najprije morala zatvoriti stare rupice a nakon bojanja sam probušila nove.....rupice sam zatvorila drvenim štapićima i zagladila kitom za drvo.......nakon šušenje prošla sam šmirgl papirom cijelu ladicu.......
kao i ormar ormarić sam sam najprije prošla temeljnom bojom za drvo a nakon toga akrilom u boji leda:)....








nove ručkice na ladicama......








u pozadini stidljivo izviruje i stalak za kišobrane:).......a tu je još jedan ormarić ali o njemu neki drugi put jer moram još dotjerati neke detalje oko njega prije foto sessiona:)))).....












meni se sviđa a vama?......














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...