30. kolovoza 2011.

gle mjeseca al se nakrivio..........

unaprijed se veselim komentarima na ovaj post jer pouzdano znam da će se nekima već kod naslova usta razvući u osmjeh:))....
i potaknuti im moždane vijuge na razne asocijacije:)......








lijepo se vidi da je salveta kraća od etuia tako da sam se okolo igrala bojama.......a ove bijele točkice koje glume nebeska tijela sam natočkala i zbog moje drage prijateljice koja je prije par dana priznala sebi i svijetu da više ne vidi tako dobro i nabavila si dioptrijske naočale........
draga moja ako ne vidiš točke naočale su ti ccccccc ))).....








mogla sam za naslov odabrati i nešto sofisticiranije i u današnjem svijetu općeprihvaćenije kao npr.
"lost in space".......
jer osim što bi više ljudi razumjelo činjenica je i da kad spremite naočale u etui možete zaista biti izgubljeni u svemiru:))......














dok se ja bavim razmišljanjima da li sam obična ili sofisticirana vi slobodno ostavljajte komentare, ne nužno vezane za mjesec,zvijezde ili dioptriju:)))......















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...