27. kolovoza 2011.

točke s ružama i ruže s točkama.......

sudeći po zadnjem postu kod mene ne pali staviti par fotki nekakve kutije:)....
pa iako ćete naići na blogove na kojima je samo jedna fotografija kao i na one na kojima je isti rad ovjekovječen u 20-tak fotografija izgleda da ste ovdje ipak naučili dobiti mrvicu više:).....
zato vam danas uz kutiju predstavljam i cvjetiće:))).....
ups,naravno,i tutorijal za izradu ovog točkastog ljepotana:)))...








o samoj kutiji nemam previše toga za reći.....slika govori tisuću riječi:)))))....
gore je salveta a na donjem dijelu sam nakon bojanja plavom bojom radila točke....
plava saten traka i malo fine čipke za konačni efekt:)).....












izraditi ovakvu ružu nije ništa novoga,slažem se:)).......ova je malo posebnija samo po tome što ima točno 21 sloj:))).....i slučajno se bojom uklopila u ovaj post:))....








ali tu stidljivo proviruje i točkasti cvijetak:))....u nastavku možete pogledati kako sam ga radila:))...








od dva različita materijala sam izrezala po dva kvadratna komada dimenzija 15x15 cm......
spojila sam ih licem na lice i prošila na širinu papučice na sve četiri strane.....
tako zašiven komad sam prorezala dijagonalno.....







dijagonalnim rezanjem sam dobila četiri dvobojna kvadrata......na ovaj način se inače rade elementi za patchwork.....
presavila sam i prepeglala rub......







ako ne želite raditi dvobojni cvijet dovoljno je da krenete od ove faze.....samo trebate izrezati 6-8 kvadratnih komada i preklopiti ih u trokut.....
da ne bih previše petljala kako sam presavila i prevrnula ovo i ono mislim da će vam biti dovoljno da slijedite fotografije i faze presavijanja.....













kad sam na kraju dobila prvu laticu provukla sam kroz nju iglu i konac......i tako redom svih osam latica.....
višak materijala ispod konca sam odrezala i spojila cvijet.....







dodatno sam oblikovala latice a za sredinu sam koristila jedan veliki gumb presvučen točkastom tkaninom:))....








prošli tjedan sam na blogu unique hrebina osvojila pljosku punjenu žesticom po mom izboru.....
pljoska je sretno stigla na moju adresu,šeri nisam probala (još) ali zamamno miriši:)))....hvala:)).....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...