2. rujna 2011.

još jedan etui ili kako napraviti točke......


kao što stara izreka kaže jedan ko nijedan:))......zato sam napravila još jedan etui....
ovaj je s točkama a u nastavku možete pogledati kao sam radila točke.....








ovu salvetu imam jako dugo i ne mogu vjerovati da sam do sada s njom radila samo jednu škrinjicu....i to na početku mog teta-salveta staža......
originalna salveta ima točke na rubu koje su prevelike za etui.....a cijeli točkasti dio je preuzak tako da sam sama nacrtala točke.....


















nisam se sjetila fotografirati etui prilikom izrade tako da će i obična pločica poslužiti kao pokazna vježba.....
bit ću iskrena i priznati da sam pokušala točke raditi kistom ali niti sam toliko spretna niti imam kist koji to može izvesti.......pa sam pribjegla maloj lukavštini.....

potrebna je podloga,akrilna boja i kist ili više njih s različitom debljinom ručke....









drveni dio kista umočim u boju i jednostavno ga otisnem na plohu....










za veće točke sasvim dobro može poslužiti i olovka s gumicom na kraju.....









voila!!....točke su tu:).......možete ih još dodatno popraviti tankim kistom i eventualni višak boje nakon sušenja malo pošmirglati......














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...