17. srpnja 2011.

la dolce vita.......

naslov se ne odnosi na moj život,tu je nekako sve više gorko-kiselkasto:)).......ali sadržaj ovog posta je prilično sladak što ćete i vidjeti u nastavku:)....
kad sam prije nekog vremana na blogu T&T atelier vidjela kako je tadeja od jednog tanjura i jedne čaše napravila stalak za tortu znala sam da ću i sama jednog dana pokušati tako nešto....
kako sam ovih dana unatoč vrućinama prepuna elana a i konačno sam uskladila nekakav tanjur s čašom krenula sam s izradom.....
ovo je gotov stalak....u nastavku možete pogledati kako sam ga radila....













na početku je to bila samo jedna čaša i jedan stakleni tanjur......nešto kasnije im se pridružila i salveta......
tanjur nije imao točkice,meni se žurilo s radom i tek sam se nakon točkanja tanjura sjetila da bih trebala poslikati ovu početnu,prozirnu varijantu.....








pic trakom sam označila do kuda ću točkati rub.......nakon točkanja sam rub obojala crvenom bojom,dva sloja jer je jedan sloj na staklu premalo......









zatim sam nalijepila cijelu salvetu na tanjur s donje strane.........prošla dva sloja bijelom akrilnom bojom da što bolje istaknem motiv....
čašu sam nakon micanja pic trake iznutra također prošla s dva sloja bijele akrilne boje.......nakon što sam sve polakirala trebalo je označiti sredinu tanjura i nalijepiti čašu.....koristila sam super glue ljepilo ......










gotov stalak iz nekoliko kutova....







"

i još jedan pogled na zvijezdu ovoga posta:))))......ili možda nije glavna zvijezda,u nastavku se gura još kandidata:)))....









danas je konačno malo manje vruće ali zbog alergije na sunce izlazim van samo ujutro i navečer.....šta raditi nedjeljom nakon ručka?.....
mogla bih spavati ali mi se ne spava......mogla bih nešto raditi ali radim svaki dan ne moram i nedjeljom....a mogla bih polako čitati vaše blogove jer sam puno toga propustila i usput uživati u komadu odlične čokoladne torte sa sladoledom od limuna i mrvicama čokolade:)))).....







stalak za tortu me je potaknuo da napravim ovu brzu,jednostavnu i jako ukusnu tortu.....
vjerujem da dosta vas zna za nju,iako sam ja osobno bila prilično skeptična kad sam čula za tortu s gotovim korama:((.......kao prava slavonka i kao ljubiteljica kolača nikad ne kupujem nikakve gotove kore,ni za torte,ni za štrudle ni za pite......
ali kad sam probala ovu kaloričnu bombu i kad sam vidjela koliko ju je jednostavno napraviti kapitulirala sam:))......vjerujem da je ona jedan od krivaca što sam promijenila konfekcijski broj,naviše naravno:(((

za ovu tortu potrebno je:
tamne kore za tortu
300g čokolade za kuhanje
0,5 l vrhnja za kuhanje (nije reklama ali ""brzo i fino" mi se pokazalo kao najbolje)
kalup za tortu s mehanizmom za otvaranje








natrganu čokoladu zajedno sa vrhnjem lagano zagrijavati ,treba paziti da ne zakuha.......nakon što se čokolada otopi i dobijete glatku teksturu trećinu kreme prelijte preko kore koju ste stavili u kalup za tortu.....
redom poslažite sve tri kore i zalijte ih kremom....









kad se malo prohladi stavite u hladnjak na par sati da se čokolada ohladi i stegne.....najbolje je ostavite preko noći.....








na kraju izvadite tortu iz kalupa i poslužite........odlična je sa šlagom a još bolja sa sladoledom....
a sad me ispričajte,sladoled se topi ..........

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...