23. srpnja 2011.

2k sottile-raspucavanje-tutorijal.....

sviđaju vam se ovakve pukotine?......o da, i meni!!......








zato ću vam danas pokazati kako ih radim......
koristila sam:
-drvenu pločicu
-salvetu s motivom lavande
-mod podge decoupage ljepilo
-stamperia crackle sottile 2k lak za raspucavanje
-bijelu i smeđu uljanu boju








najprije sam drvenu pločicu obojala temeljnom bijelom bojom.....zatim sam na nju decoupage ljepilom nalijepila iščupkanu salvetu.....







nakon što se ljepilo osušilo još jednom sam preko cijele pločice nanijela sloj decoupage ljepila....tako sam impregnirala površinu i pripremila ju za raspucavanje....








od svih dvokomponentnih lakova na našem tržištu meni je najdraži baš ovaj......sa sottile lakom uvijek dobijem lijepe i ravnomjerne pukotine....








na pločicu dodatno impregniranu ljepilom nanesem step1.......on služi kao podloga za raspucavanje i bitno je da ga se nanosi na dobro pripremljenu površinu.....u suprotnom se može dogoditi da drvo ili neka druga porozna površina povuče step1 ......na tom mjestu ni step2 neće dobro raspucati i može se dogoditi da dobijete nekakve ružne fleke.....








step1 nanesem ravnomjerno dugim potezima kistom na cijelu površinu......ne mora biti debeli sloj,bitno je da se nanese na cijelu površinu.......








nakon otprilike 30 minuta prstima provjerim da li je step1 suh.......kad je suh ali na dodir još malo ljepljiv vrijeme je za step2.....








ovo sam namjerno poslikala da bi skinula famu oko količine stepa2.......otprilike ova količina je sasvim dovoljna za lijepe i velike pukotine.........
kao i step1 i step2 dugim potezima kistom rasporedim na cijelu površinu......i nije predebelo zar ne?....








nakon 2 do 3 h i step2 je suh....ako klikom povećate sliku primjetit ćete da se vide pukotine......
ali da bi bile vidljivije u njih ću utrljati uljanu boju.......tamnu na svijetlu podlogu a bijelu na motiv lavande....
sottile lak za raspucavanje daje lijepe pukotine ali one su plitke i ponekad ih porporina prah ne uspijeva ispuniti ....zato ja uvijek za punjenje ovih pukotina koristim uljane boje.....








kad sam prvi puta ovo radila mislila sam majko moja sve sam zabrljala!!!.......ali boju treba utrljati u pukotine a ovako je to najbolje....








nakon što sam pamučnom krpom obrisala višak uljanih boja pojavile su se pukotine.....
baš kao što sam i planirala na svijetloj podlozi su tamne pukotine a na lavandi su pukotine bijele....











nadam se da sam vam ovim tutom bar malo pomogla i da ćete ubuduće s guštom raditi svoje vlastite velike pukotine:))...











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...