15. srpnja 2011.

trensfer....

mogu reći da sam se odmorila od puta,sredila dojmove,oprala veš.....
baterije su mi napunjene do vrha,glava mi je puna ideja ........za početak moram  obojati i srediti jedan veliki ali zaista veliki ormar  a i zidovi u sobi s čežnjom očekuju novu boju.....samo da malo popusti ova paklena vrućina i krećem u velike zahvate....
do tada koristim priliku da konačno isprobam neke stvari koje već dugo čekaju da budu isprobane:))....jučer sam,zahvaljujući i činjenici da sam pronašla foliju za transfer na tekstil, napravila pristojnu zalihu markica a danas sam odlučila isprobati transfer pomoću acetona....

prije nekog vremena sa slavicom sam izmjenjivala mailove oduševljena bocama koje je radila.....i dala sam si u zadatak da to i sama pokušam:)....
motiv sam skinula s bloga the graphics fairy.....vjerujem da svi znate da tamo možete pronaći prekrasne vintage motive i odlične savjete:)....













ne znam da li sam spomenula da mi je bratić stolar i njemu mogu zahvaliti što imam dosta ovakvih drvenih pločica.....odlične su za vježbanje i isprobavanje raznih tehnika a ako rad bude uspješan lijep su ukras na zidu ili na nekakvoj polici:))....








neobrađenu i nepošmirglanu pločicu sam obojala bijelom akrilnom bojom.....
motiv stručka lavande sam zrcalno isprintala na ink jet printeru....
još mi je bila potrebna blazinica i aceton......jednom prilikom sam pokušala raditi transfer s uljnim odstranjivačem laka ali nisam bila zadovoljna.....s acetonom mi se čini da je rezultat puno bolji.....
malo je teže nabaviti aceton ali neke ljekarne ga još uvijek drže.......za one iz rijeke pouzdano znam da u ljekarni kraj dvorane mladosti  ima acetona.....








blazinicu namočim acetonam i tako mokru pritisnem na motiv koji sam printanom stranom okrenula na pločicu......količinu acetona ćete morati sami odrediti,ne smije ga biti ni premalo ni previše....
motiv je dosta velik a i od ovih vrućina se aceton brzo suši tako da sam radila u segmentima.....








da bi se motiv s papira namočenog acetonom što bolje prenio na podlogu poslužila sam se žlicom kojom sam dodatno utiskivala boju s papira na podlogu....








nakon što sam mic po mic prenijela cijeli motiv podigla sam papir i ugledala ovo...baš sam bila zadovoljna::))....
samo su mi se malo pri dnu razmuljala slova jer sam previše namočila papir koji je onda djelomično ostao na podlozi......nestrpljivo sam ga pokušala skinuti i malo razmuljala slova:(.......








na kraju sam na rubove nanijela malo bitumena i sve lakirala jednim slojem saten laka........












hvala svima na interesu za ovakvu vrstu transfera:))......osim na graphic fairy link na ovaj post našao se i na jednom češkom  forumu ....
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=3673328
hvala forumašici koja ga je stavila,još nikad nisam imala ovoliko posjeta iz češke:))).....
bilo bi mi drago da netko od njih ostavi komentar:))))










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...