12. kolovoza 2011.

crtice iz života....

ili šta radim kad ne radim:)))....
prije nekoliko dana,susret s našom andreom u rijeci:)).......
andrea,sandra i biljana a ja držim andreinu preslatku lanu:))...
na donjoj fotografiji smo se malo igrale s istim sunčanim naočalama:)))....








šta još radim?......hodam,šetam,lutam.......
ovo je kamačnik,slikano s terase restorana.......mjesto gdje se spajaju kamačnik i dobra:)).....
na mom tanjuru je bila odlična pastrva i krumpir a nakon toga predobre palačinke s borovnicama.....
i dobro društvo:))... ....i zato nema puno fotografija:(.....
jasno vam je zašto mi je  to bilo draže od blicanja foto aparatom?:))).......








a tu su i redovita cvjetna druženja:))......nalazimo se redovito i gotovo smo već kao obitelj:))......
ovo je jedna na brzinu okupljena "kavica" jer nas je samo 8,na kavi prije ove bilo nas je 20-tak:)).....
požalila sam se kako mi fali daska!!!.....na to je lora,naša domaćica donijela ovu daščicu -jel ti ova dobra?-:)))......sad nema bojazni da mi uskoro usfali kakva daska:)))))....








u zadnje vrijeme više sam na kompu,pratim blogove,pišem i tako to ......zanemarila sam čitanje:(.....
da bih se iskupila sama pred sobom krenula sam s iščitavanjem epske sage "pjesma leda i vatre".......
nije to vrhunac literature ali je dovoljno dobro napisana fikcija.....toplo preporučam iako sam tek na sredini druge knjige:))......i čekam 4 i 5 knjigu:))....








ovo je kao što vidite paket:)....iz švicarske!.....
nedavno mi se javila rosa iz švicarske i zahvalila na savjetima koje nalazi na ovom blogu :).....i ponudila se da samnom podijeli nešto od svoje zalihe salveta:)))......iskreno,nisam mislila da će to biti paket!!!....
hvala rosa:))).....









stvarno je krajnje vrijeme da krenem s mazanjem i ljepljenjem!!....
već sam dobila primjedbu "da mi isti post stoji već mjesec dana"!!!.....
idem učiniti nešto po tom pitanju:)))))....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...