16. lipnja 2011.

nakit za ljeto....

ljeti volim nositi nakit.....ne da zimi ne volim ali ljetne kombinacije i ozračje nekakve opuštenosti i zabave nekako traže nakit......
moj problem sa nakitom počinje već kod materijala od kojih je nešto izrađeno.....pa me tako nekakva divna metalna ogrlica ili niska perli smeta prije svega zbog težine a i znojim se tim više što je komad na meni veće površine.....
vođena vlastitim problemima upustila sam se u izradu lakog i za nošenje ugodnog nakita od tekstila....
za sada su tu tri ogrlice.....








detalj čipke koji se odlično slaže s točkicama na tkanini....






na obučene kuglice nastavlja se "lanac" od ispletenih trakica.....









slična ogrlica u tamnijoj varijanti....






u pletenicu je upletena crna saten traka....










u zadnje vrijeme sam poslala dosta salveta na razne adrese.......
ali kako se sve u životu vraća tako je baš onaj dan kad je andrea dobila paket na moju adresu stiglo iznenađenje:))...... lullaby koja vuče korjene s ovih prostora a sada živi u kanadi i koju poznajem samo virtualno neopisivo me je obradovala ovim paketom.....
cijelo veče sam imala osmjeh na licu kao da sam progutala vješalicu....
dokaz da će vam se svaki osmjeh koji izmamite na nečijem licu na neki način vratiti:))....
samo pogrešno uložen novac i uludo potrošeno vrijeme se nikad ne vraćaju......
draga T hvala još jednom,iznenađenje je bilo više nego ugodno:))) ....







a tek ovi divni materijali:)))......nekad mi je žao što kod nas nema ovako nešto za kupiti ali budimo realni možda je to i dobro jer ne znam kako bih se kontrolirala da ne pokupujem pola dućana:)....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...