12. lipnja 2011.

bez ideje za naslov.....

jučer sam se konačno spustila do grada da obavim neke stvari koje već duže vrijeme odgađam......a našla sam vremena i da obiđem sva tri hobby dućana u rijeci:)).....nisam pretjerivala,u svakom sam kupila tek nekoliko sitnica:))....
i šlag na kraju,srela sam prijatelje s kojima se nisam dugo vidjela i uz kavu na rivi smo se međusobno informirali o zdravlju i djeci,a pala je i poneka o stanju novčanika :))).....
naravno da sam tako napunjenih baterija doma odmah prionula na posao:)).....
najprije sam počela ovu kutiju s jedrenjacima.....kao homage jednoj priči koja mi i nakon dosta vremena teško pada....
















osim dijelova salvete i lakiranja na kutiji sam radila još samo plavo-bijelu traku....












nije uobičajeno raditi komplet kutije i tacne i ne bih ni ja to radila da salveta sasvim slučajno nije pala na tacnu:)))......kad joj se već sviđa tu onda sam ju i zalijepila:))).....
na tacni se sa strane kao i na kutiji pojavljuje motiv plavo-bijele trake.....nacrtane,naravno:))...
















konačno sam jučer kupila i transparentni fimo......još kad je eda radila svoje fenomenalne košarice pomislila sam da bi ih bilo zgodno pokušati napraviti s fimom.....
priznajem da i fimu nemam pojma,tek poneku informacija s blogova na kojima se više radi nakit:).....mijesila sam ručno jer sam bila prelijena vaditi pašta mašinu zbog jedne kocke fima.....i nakon pečenja po pravilima i propisima sve sam ubacila u ledenu vodu:).....malo šmirglanja i ništa glancanja:))....
ne znam od čega su ostakle bijele fleke,pretpostavljam da nisam dovoljno izradila masu:(.....
nije ni blizu lijepa kao one edine ali kad narastem onda ću raditi slične kao njene:))......












kako mi je ostalo fima našla sam se u čudu šta s njim....a onda su se moje ruke,prije nego moj mozak sjetile ruža od kiki bombona:)))....
radili ste ruže od kiki bombona?.........ako niste da vam pokažem??....
i tako je nastala ova bijelo transparentna ruža:)).....












već kasno sinoć,još pod fimo adrenalinom sam se sjetila da imami nekakvog crnog fima.....i napravila još jednu,crnu,ružu......
ako malo bolje pogledate ona je puna otisaka,poslije sam se sjetila kako sandraZ koristi rukavica:)).....pa kažem vam da nemam pojma o fimu:((.....ali nije isključeno da ću naučiti:)).....








od ostataka fima sam sam potpuno neinspirativno napravila još i ove elemente.....njih treba pošmirglati i uglancata a na čemu će i da li će završiti nemam pojma:)))....








uf koliki post:))).....tako je to kad volim svaštariti:))....
mislim da bih umrla od dosade da stalno radim iste stvari:)))....
i za kraj par novih kartica......da ne hodam po svijetu biznisa ko slijepac:))).....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...