27. lipnja 2011.

lavanda.....

jeste se odmorili ovih dana?.......ja nisam:(....
malo sam putovala,malo imala goste,puno radila,baš fizički radila tako da sam tek jučer popodne uhvatila malo vremena za odmor uz boje i kistove....
inspiracija za radove na temu lavande je došla kad mi je moja draga marija poklonila snopić lavande......i to prave slavonske lavande,sazrele na slavonskom suncu:))....









a u kutiji,naravno lavanda u lavandastom organdiju.....






uz kutiju ide i vješalica.....za ključeve,nakit ili već nešto:))...












moram priznati da sam ovu bocu još prošle godine kraklirala kao pokaznu vježbu i u međuvremenu zaboravila na nju.....
nakon dosta muke savjetujem vam da se ne upuštate u ljepljenje cijele salvete na bocu ovakvog oblika.....jer bi mogli kao i ja &;#&*#§ß× (psovati).....









svi već znate da je naša andrea draga i kreativna osoba.....a znate da ima i veliko srce i široku ruku,široku kao žitna polja:)......da mi slučajno ne bi ostala dužna nakon onih salveta koje sam joj poslala spakirala mi je jedan "mali " paketić prepun svega))....meni su odmah krenule sline na sve ove gumbiće,konce,trake,ručke:))).......
hvala ti još jednom,sve će mi to dobro doći jednog dana:)))....


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...