10. lipnja 2011.

kako obojati staklo.....

obožavam ovakve male staklene bočice......uglavnom su od prozirnog stakla a meni su draže kad su u bojama.......i tako,morala sam ih obojati:))...

a boje na bočicama su se baš složile s ovim prekrasnim lisianthusom zar me?....











za početak sam morala isprazniti tj.potrošiti sadržaj iz ovako nekakvih bočica.......








koliko ja znam "frost" je jedan od proizvoda kojim se može dobito boja na staklu a da ono ostane transparentno.......
ali doma imam samo obični prozirni frost:(.........kupovina u svim ostalim bojama koje mi trebaju jednostavno nije dolazila u obzir i morala sam se snaći.......
a snašla sam se tako da sam u frost dodala doslovno točkicu boje .......nikako ne više jer se s više boje gubi prozirnost.....obična akrilna plava,zelena,crvena i ljubičasta su poslužile za dobivanje efekta obojanog stakla....
na kraju sam sve fiksirala u pećnici na 130°, 20-30 min.......








baš su mi slatke i posebne:)))....















prije nekog vremena na craftzee Factory je bio giveaway.......znam da vam se čini da stalno dobivam ali varate se.....ali učestvujem uvijek,ako ništa drugo kao moralna podrška :))....
ajme kud sam otišla s pričom:))).......da se vratimo na marinu koja je tako draga da je svim sudionicima odlučila nešto pokloniti:))....
e pa to nešto je jučer stiglo na moju adresu:))......ne nešto nego  svašta nešto!!!.....
tu je marinina morska bočica s porukom,satenska trake,gliter ljepilo,ukrasi i za nevjerovati salvete od kojih niti jednu nemam:))).....
hvala marina,šaljem pusu:))....







ovih dana opet problemi s bloggerom,s komentarima najviše......nije da bih se ubila od komentara ali vidjela sam jako lijepih radova i interesantnih postova.....ali:P.....
a jutros opet nestali sljedbenici!!!......činjenica je da ima sve više blogova,može li blogger podnijeti to:??.....

i na kraju (ali ne manje bitno))))))......odgovor na pitanje o šablonama.....ne,ne režem ih sama,nije to za mene....
šablone kupujem ali samo kad skupim 25% popusta a to nije tako često:)).......i biram listove na kojima ima više vrsta  i oblika......zato vam se čini da ih imam puno .....
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...