18. svibnja 2011.

usta istine:)))....

prije nekog vremena sam kod preuzimanja nagrade morala odgovoriti na nekoliko pitanja.....između ostalih i kako smišljam naslov posta.....
nekad objavim potpuno nemaštovit naslov a nekada me kao danas sitnica,trenutak inspiriraju za naslov.....
otvor ove kutije za maramice podsjetio me je na usta istine (bocca della verita) u rimu........









sjećate se scene iz filma "praznik u rimu" kad gregory peck i audrey hepburn stoje ispred strašnih usta:?.....
ah ljubav,ah romantika:)))....






na kutiji sam koristila jednu od onih zaboravljenih salvete.......dodatno sam vitice naglasila s 3d efektom.....






oko otvora sam ljepila,bojala i svašta nešto petljala čak i sa 3d da bih dobila ovo.......
pa ti sad gurni ruku i uzmi maramicu:)))))......























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...