23. svibnja 2011.

romantično do.......do bola:))....

znam da se kaže drugačije ali ......ostat ćemo fini:))....









ovakve okrugle kutije su se dosta radile prošle godine....naravno i ja sam ih nabavila ali prave inspiracije za raditi na njime nije bilo.....
tim više što su sve te kutije iz kine natopljene nakakvim drekom koji nakon rada s akrilnim bojama izbija u obliku žutih,smeđih ili crvenkastih fleka.......
a kako se ja volim inatiti baš sam odlučila da će ona biti bijela.......
kako anulirati fleke?....
postoji teorija da zlatna boja sprečava izbijanje fleka ali meni to nije uspjelo.....i nakon premaza zlatnom bojom fleke su se pojavljivale........
pa sam išla nekom logikom da su fleke posljedica vode u akrilnim bojama........dakle,treba napraviti zaštitni premaz s bojom na bazi otapala.......razrjeđivača.....
ali ovdje sam se poslužila jednim drugim trikom.......najprije sam prošla jedan tanki sloj akrilnom bijelom a nakon toga sam cijelu kutiju pošpricala s bezbojnim auto lakom........poslije toga po potrebi još jedan sloj bijele akrilne.......i to funkcionira,fleke se nisu pojavile......
žao mi je da ju nisam poslikala u toj bijeloj verziji.....ali moram priznati da ni nakon toga nisam točno znala šta želim .......bio je nekakav plan da stavim salvetu koju sam koristila na čajniku ali ta ideja nije bila zrela za potpunu realizaciju......
bilo je vrijeme za BALTAZARA........u mojoj baltazar fazi ja ne hodam lijevo-desno nego skuham kavu,zapalim i stavim predmet ispred sebe na stol......i tako se gledamo dok pametniji ne popusti......

a onda mi je palo na pamet da imam ovaj materijal s ružama,da imam trakica,čipke i satena.....
i sve je moglo krenuti.....







cijela kutija je obložena vatelinom a na njega sam stavljala platno.......negdje sam ljepila,negdje šivala.......a na par mjesta mi je i klemerica dobro poslužila.....


























nema više ni kopče za zatvaranje ni ručke na poklopcu.....ostala je samo šarka da bi se poklopac mogao podići.......nisam ju dobro pričvrstila prije fotografiranja i malo mi je pobjegla.....zato na slikama izgleda malo nakrivo ali to sam u međuvremenu popravila:))).....
morala sam vam pokazati i unutrašnjost u satenu i trakicama........










































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...