17. svibnja 2011.

smaragdna škrinja.....

za svaki posao treba imati alat......za decoupage salvete su jedan od neophodnih "alata"......
kad sam počela imala sam samo par salvete....a onda još par i tako još puuuuno parova......
da bi bile preglednije složila sam ih po temama u registratore,one velike debele......koliko registratora se nakupilo ne smijem ni reći,u svakom slučaju dosta:))).....
kad krenem raditi nešto gotovo uvijek izvučem 10-tak salveta pa ih gledam,mjerkam i procjenjujem u odnosu na predmet koji radim.....i gotovo nikad ih ne vratim odmah u registratore.....tako se dogodilo da sam imala gomilu salveta na stolu,na polici ,na radnoj plohi:(......
jučer sam se posvetila sortiranju i slaganju istih:))......i tako listajući registratore naletim na neke salvete na koje sam zaboravila,točnije i ne sjećam se da sam ih imala:).......
ova smaragdno zelena s bordurom mi je savršeno sjela na škrinjicu......još 2k sottile na poklopcu,zlatni porporina prah u pukotinama........ i puno laka visokog sjaja:)))).....




















druga zaboravljena a pronađena salveta je u postupku sušenja:)))......nakon fotografiranja osvanut će u novom postu:)).......










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...