18. ožujka 2011.

time for tea....

tea for two and two for tea.......tralala-lalalala.....
or just for me?.....




ne,ne,nikako ne želim piti čaj sama......zato vas sve pozivam na šalicu čaja a ima i finih domaćih kolačića:)).... i dobre priče s puno smjeha:)))).....




ako želite slađi tu je i šećer:).....




sad se vi pitate zašto vas zovem na čaj.......i koja je prigoda....
prigodama još nije vrijeme ali šteta je da uživanje u ovom lijepom kompletu ne podijelim s vama....
smijete sve raditi ali nikad baš nikad ne smijete usta obrisati s ovakvim draguljem od salvete.....




možda se sličan komplet može i kupiti ali zar nema veću draž pokušati svojim rukama napraviti ovako nešto:)))....

ali krenimo od početka.......
ovaj čajnik je nekada izgledao ovako....




domaća proizvodnja (u ono vrijeme domaća)....i domaći dizajn:(....
malo me je iznenadio natpis na dnu,mislila sam da su svi proizvodi u tom periodu nosili oznaku "made in yugoslavija".....možda će netko iz slovenije znati objasniti .....




a onda mi je pala u ruke ova salveta:))......kako da odolim?!?!.....




čajnik i šalicu s tanjurićem je trebalo najprije obojati u bijelo.....moram priznati da mi je to bio priličan izazov,djelomično zbog oblika ali više zbog kasnijeg izgleda.....bojanje kistom često ostavlja tragove dlačica a spužvica ostavlja onu malo grublju strukturu......
kako sam to riješila objasnit ću vam drugom prilikom.......ako vam sve kažem nećete me kasnije čitati jer će sve tajne biti otkrivene:)))).....




work in progres.......pola čajnika je gotovo.....




nakon sušenja preostalo mi je lakiranje.......za visoki sjaj i efekt porculanatreba lakirati u nekoliko slojeva....










ne propustite šalicu čaja iz ovog uniqe kompleta........kad god dođete dobro ste došli:))....





pusa:))....voli vas vaša Mare:)).....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...