2. svibnja 2011.

masline...

znam da nisam jedina "skupljačica" ali malo sam pretjerala:)).....počela sam spremati sve i svašta kao tko zna kada i zašto će mi to trebati.....
i našla se u situaciji da niti mogu slobodno hodati a niti znam šta sve imam:))))....a kad nešto tražim nema šanse da to i nađem....ali zato naletim na neke druge već zaboravljene stvari:))....
tako je bilo i s ovom žlicom za odlaganje.....prije dosta vremena sam radila s aeroplastom i jedan od ostataka sam zalijepila na ovu dršku....bez nekakave posebne ideje šta bih s njom.....
kad sam ju ovih dana pronašla odmah mi je sjevnulo....a šta nego masline?))....
aeroplast sam "obradila" bitumenom i cijeloj priči dodala još i malu ukrasnu daščicu s maslinama...












sve sam lakirala sa saten lakom......on mi savršeno ide na shabby i na birumen....






već ste pitali kakav saten lak koristim.....koristim caparolov capacryl i jako sam zadovoljna.....
sve što lakiram s njim ima taj nekakav poseban sjaj,više kao nesjaj i na dodir je nakako meko:))......
ova kantica 700ml košta oko 80-90kn.....i traje:))...











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...