30. travnja 2011.

waterfalls.....

ovu predivnu i poticajnu nagradu dobila sam od vere s bloga škatulka...vera je svestrana osoba i na njenom blogu uvijek ima zanimljivih stvari......hvala vera:))))...







pravila (a i pristojnost) nalažu da se kod preuzimanja nagrade zahvali a kod pisanja posta stavi link na blog s kojeg je nagrada došla.....
a sad bih  trebala  napisati 7 stvari o sebi.....ne volim pisati o sebi,draže mi je kad drugi  kažu kako me doživljavaju..........ali pravila su pravila:)))..........pokušat ću napisati nešto novo.))))....
1. volim proljeće
2.volim čokoladu,sladoled,kolače.......
3.volim cvijeće
4 volim životinje
5.volim more
6.volim i ravnicu,zelena polja puna makova
7.volim se družiti,zabavljati,smijati ali volim i samoću



po pravilima bih trebala izdvojiti 15 blogova i proslijediti im nagradu.......ALI.....
svima vama želim nepresušne slapove ideja i zato bi mi bilo drago da svi vi koji ste mi na popisu favorit blogova preuzmete ovu nagradu:))......i da vam nikad ne ponestane inspiracije:))).....





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...