30. srpnja 2010.

novo novo....ludi etui:))

prošli tjedan sam vidjela neke nove stvari rađene meni nepoznatom tehnikom ......ali ne budi lijena malo sam se raspitala i saznala dovoljno da krenem u novu avanturu.....na moj način:)......
ovo je prvi etui koji sam napravila.......tu još nije polakiran.....tek da vam zagolicam maštu:))....



uglavnom,odlučila sam napraviti mali tut za sve vas.........ovo je zgodna tehnka,rezultati su mi fantastični a u biti sam se cijelo vrijeme igrala i odlično zabavljala:))))....

PA DA KRENEMO......

jedan stari,ofucani etui i aeroplast......navodno je on bolji od das mase jer je elastičniji i ne suši se brzo...... ja ni o das masi ne znam previše ali sam ipak za svaki slučaj uzela preporučeni aeroplast:))....




aeroplast sam razvaljala,naravno na mašinu za tijesto;).......najprije na debljinu br 1,pa na br.3 i na kraju na br.5.....ne smije biti ni predebeo ni pretanak,petica mi se učinila sasvim OK:)))....




nakon toga sam izrezala komade veličine plohe etuia ....za ljepljenje sam koristila patexovo neopren ljepilo ali možete koristiti i UHU.....
važno je masu zalijepiti tako da ispod ne ostanu mjehurići.....




rubove mase sam malo pritisnula prstom ali mogla sam se poslužiti i tupom stranom noža.....





na još vlažnu masu sam utisnula žigove,pečate.....




nakon što se aeroplast osušio premazala sam cijeli etui twin color bojom apricot-gold.....




sve sam to patinirala sa svemoćnim bitumenom:)).....





nakon toga sam cijeli etui namazala ovom čarobnom smjesom.....
kao što vidite nema nikakvu etiketu,račun sam zaboravila uzeti i ja najiskrenije ne znam šta je to......kupljeno je u megacoloru.....molim bilo koga tko zna ili može saznati kako se ova divota zove da me prosvjetli:))))......i sve nas zajedno:))))....
uglavnom TO mažem prstima i kad se osuši daje predivan zlaćani odsjaj....





i na kraju nakon lakiranja,tri sloja,etui izgleda ovako.....
šta bi piere cardin rekao ne znam ali meni se ovo sviđa:))))....





kako mi je teško odrediti točnu količinu potrebnog aeroplasta ostatak sam upotrijebila za još jedan etui.......on je pofarban twin colorom zlatne boje i patiniran tirkiznom patinom.....na kraju sam sve još dotjerala s malo bitumena i one čarobne smjese:))))....




a etui s početka priče nakon lakiranja izgleda ovako.....




od ostatkovih ostataka aeroplasta sredila sam i ovaj okvir za slike......opet bitumen,čarobna smjesa,malo salveta.....i to je to....))).....






za danas toliko:))))....želim vam svima ugodan vikend:))))).....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...