23. ožujka 2011.

rođendan.....

proljeće:))....
definitivno moje doba:).......živnula sam i zujim okolo kao pčelica:)......ne drži me mjesto pa me ni na blogovima nema:))...
uživam u proljetnim mirisima,suncu i nekoj živosti koja se osjeća u zraku:)......
nešto malo manje uživam u činjenici da si pišem još jednu godinu na " nejaka pleća":)).....
danas mi je rođendan!......jedan od mnogih;).....
jubilarni:))....
primama sve:))......i čestitke i pozdrave i pjesme i stihove i viceve i puse:) .......




a kako smo ušli i u znak ovna,javno pred svima vama priznajem da sam OVCA:)).....




u subotu smo imali veliko cvjetno okupljanja......koje sam iskoristila da s dragim ljudima podijelim ovu "malu" rođendansku tortu:))).......trebalo mi je cijelo popodne za ispeći i ukrasiti jaffa tortu,dupla mjera:)).....
svečani tepih posut cvjetnim laticama je bio prostrt za sve ali meni se učinio tako prigodnim baš za mene:))).....




milenijska fotografija sa susreta iz kojeg ću još dugo crpiti pozitivnu energiju.....
za one koji me ne znaju stavila sam balončić:))).......




i......

za nekoga od vas koji ćete ostaviti komentar imam poklon:))......
neka za sada bude tajna šta:))........
29.03 ću objaviti tko je dobitnik i šta je poklon:)))).....





za kraj još prigodni citat:
"Nikad neću biti star.
Stari su oni koji su barem 10 godina stariji od mene!".....
                                                                      (baka)

puse svima:))..........










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...