17. ožujka 2011.

tanjur s ružama ......i pokloni:)



salvetice s ovakvim malim sitnim ružama su baš uzele maha u mojoj kolekciji:).....
jednu od njih sam iskoristila za ovaj tanjur:))....







na tamnoj podlozi.....ah to svjetlo i odbljesak na staklu:(.....




detalj....




ovaj tjedan su na moju adresu stigle neke lijepe pošiljke:)).....
prva je od sanje.......njeno preslatko srce i bijelo narančasta karirana tkanina......zna sanja zna šta meni treba:)))....




a slatke heklane lutkice sam osvojila na blogu strašilo......giveaway je bio organiziran povodom haninog rođendana.......






zašto još uvijek ne ide slika uz moje postove!?!?.....tj imam sliku,bijeli kvadratić sa crnom crtom:P........
please ako netko zna kako da riješim taj problem,plzz.......







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...