14. ožujka 2011.

jedna ruža ne čini proljeće..........

možda će vam se na prvi pogled učiniti da sam "polupala lončiće" kad sam mješala boje za ovu kutiju ali niste u pravu:)))....
mušterija je uvijek u pravu:))...
ne radim puno po narudži,više volim ponuditi napravljeno pa tko voli nek izvoli.....ali ova kutija je bila zadana....
kao prvo sive pruge......ok:))...
vjerujete mi da sam pokušala objasniti da cvjetni vjenčić nije na bijeloj podlozi  i da se možda neće dobro uklopiti s donjim dijelom:)....ali.......
suma sumarum - ona je zadovoljna a o ukusima se ne raspravlja:))).....











ova mala ,slatka kutija je iz jedne druge priče:)).....na njoj se boje ne tuku a poslužit će kao ambalaža za jedan zgodn fensi sat:))))...




na donjem dijelu sam koristila "tehniku" brisanja boje da bih dobila ovako nepravilni odnos sive i bijele......
3d ruži sam malo istaknula rubove......
kako jedna ruža ne čini proljeće sa strane sam dodala još jednu malu,tek propupalu ružu:)))....








možda ste već vidjeli na mom popisu blogova novi blog linaa i nera........linu znam još s foruma i drago mi je da se odlučila i na blog:))...
znam da ćete kao i uvijek do sada podržati i dati vjetar u krila novoj članici našeg blogerskog društva.)))...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...