27. ožujka 2011.

malo od svega....

ukrali su mi jedan cijeli sat!!!!.....jel i vama fali?......
a uz sve udisanje proljeća i šivanje torbi ne stignem još i ljepkati salvete....ipak, nešto sitno sam napravila:)))....tek toliko da skinem rođendanski post:))....
ali najprije par odgovora vezanih za čajni komplet....
salvetu s tim motivima su dobili ovih dana u lumosu a ima ih i u perlici:)....
nemam airbrush,iskreno nisam ni razmišljala o tome.....ali sad kad ste mi bacile bubu u uho tko zna?!....
glatku strukturu na kompletu sam dobila jednostavnom metodom šmirglanja.....najprije dva sloja temeljne bijele boje i nakon toga strpljivo šmirglanje finim šmirgl-papirom dok površina ne postane potpuno glatka......
lakirala sam stamperijinim gel lakom koji mi se pokazao kao jako dobar......brzo se suši i u relativno kratkom vremenskom periodu se može nanijeti nekoliko slojeve....a što više slojeva to je sjaj veći a površina zaglađenija:))).....
potpuno je suh nakon 2-3 tjedna i onda je izuzetno čvrst....možda vam se to čini duga ali ako ste nekada farbali stolariju onda znate da se vrata dobro zatvaraju tek nakon par tjedana kad potpuno nestane vlaga:)))....
koliko je tako ili bilo kako lakirani tanjur,boca ili već nešto trajno i koliko se može prati?.....prati se sigurno može ali svakodnevno namakanje nikako ne dolazi u obzir.....
ili da pitam zašto ne trljate oči kad stavite maskaru?....pazite,zar ne:)))


na ovu običnu kartonsku kutijicu sam stavila salvetu koju sam dobila i čini mi se da je iz izraela.....
izgleda pomalo orijentalno što sam pojačala dodavanjem nogica.....neka i ona živi na visokoj nozi:)))....
filigranski gumbić i "froncle" napravljene od konca:))....








free your mind je blogerica koju mnogi od vas imaju u sljedbenicima:)).....
ni ja do nedavno nisam znala da ona ima blog i ugodnio sam se iznenadila njenim radovima.....
a ima SAMO nekoliko sljedbenika!!.........sad vam je tu link i ....
ma znate već sve:)))....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...