29. ožujka 2011.

godina prva....

sad ćete reći - ova mare stalno nešto slavi:)))....
ovo nije nekakvo slavlje ovo je zapis za povijest:DD.....
prije godinu dana sam objavila prvi post:))).....




da se ovo bi pretvorilo u oskarovski govor pripremila sam si šalabahter (hehe)....
zahvaljujem svim znanim i neznanim posjetiteljima....a posebno onima koji se vraćaju:))....
zahvaljujem i svim mojim prijateljima blogerima koji me svakodnevno uveseljavaju svojim tekstovima,svojim radovima i kreativnošću:)))...


-----------------------------------------------------------


i prigodno,za godišnjicu stigla je i nagrada iz brazila:).....mariangela maciel s bloge trocas de linhas mi je dodijelila ovu nagradu.......nedavno sam otkrila njen blog i ostala iznenađena idejama i njenom dobrom voljom da toliko toga podijeli:))....zato ako hoćete nešto naučiti prošetajte po njenom blogu,sigurno ćete naći nešto za sebe.))....




još uvijek sam pod nekim dojmovima i zato nagradu dodjeljujem svim blogovima koji se pojavljuju s desne strane ovog bloga:)))...


pusa:))....


--------------------------------------------------------


nagrada s rođendanskog posta ide jolandi.......slike nema jer trenutno imam nekakve tehničke probleme:((....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...