6. ožujka 2011.

bitumen.....i ruže:))

već viđena shabby priča s ružama,prugicama,trakicom....i malo bitumena:))...
a opet drugačija:).....
na poklopcu nije bilo previše posla,tek sam rubove naglasila bitumenom i malo posjenčala rubove.....
na donjem dijelu sam najprije radila modelir pastom i šablonom....nakon sušenja sve sam prešla smeđom bojom....za dvostruki shabby efekt sam preko smeđe boje koristila vosak i na njega svijetlu oker nijansu......još prugice u tamnije oker boji i šmirglanje:)....
na kraju sam rubove kutije i šablonu naglasila bitumenom:)...nalijepila trakicu i TO JE TO:))...












tanjur s ružama i nepravilnim,ofucanim zlatnim rubom......malo bitumena oko ruža i na rubu tanjura:)...
umjesto 2k laka za raspucavanje ovaj put sam se poslužila malim trikom i koristila rižin papir s tim uzorkom....i prilično sam zadovoljna kako izgleda:)......
o tome koliko je jednostavnije i brže raditi ovakvo "falša" raspucavanje ne moram vam ni pričati:)))......














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...