30. ožujka 2011.

hm......

ili kako i bez novih radova imam materijala za post:)).....

za mene često ne vrijedi ona "ispeci pa reci" što znači da mi je jezik duži od pameti.....već mi se događalo da ostavljam komentare bez nekih primisli.......i pišem,pišem jer ni sama ne volim komentare divnotočkapusatočka......
da ne dužim,ostavim ja tako prošli tjedan komentar tatjani i ona onakva kakva je odmah se javi i ponudi da će mene radi skoknuti u trgovinu odmah u ponedjeljak......i dogovorimo se šta i koliko čega:)))......
u ponedjeljak se niš ne javlja,ne javlja se ni jučer......hehe,sad mi je već jasno da samo trebam čekati poštara:)).......
i eto njega jutros,baš dok sam pisala komentar na novi post kod nje:)).......
nisam poslikala paket koji je btw bio spakiran da bi ga i houdini teško otvorio.....ali moja nestrpljivost i želja da što prije vidim sadržaj slomila je svaki otpor :))....
a unutra OVO.......predivno zar ne?....




ali to još nije sve.......bilo je i nekog sniženja u trgovini i još nekih zgođušnih kockica tako da je moje kockasto carstvo uvećano za još neke kombinacije boja i veličina:)))....




ali ni to nije sve........poznavajući NJU sad već slutite da je ubacila i neko djelo svojih spretnih ručica:).....
svježe,najnovije,crno-bijelo,čipkasto!!!!!........
sad mi je srce na mjestu, imam i ja svoj komad OS ruža:)))).......




ali ni tu još nije kraj priči o poštarima,paketima i nagradama.......riješili smo problem vraćenog paketa ali good ghost je na žalost morala sve ponovo poslati.......
osim slike tu je još i slatka gipsana kutijica u obliku srca i salvete....ova sa natpisom love me jako kopka,bila bi odlična na nekoj torbi ili majici......




a škare su već neko vrijeme u mom vlasništvu.........dobri duhić je u jednom postu pisala kako ih je povoljno platila i ja sam ju odmah zamolila da i meni uzme.......i stigle su zajedno s anđelima i maskicom od gipsa......




i za kraj ali nikako manje bitno:)))......biljanin poklon,akril na platnu......
s makovima ah............obožavam makove a ispred polja makova sam se u stanju rasplakati od sreće i ljepote......




hvala cure,bez vas bi moj svijet bio ružniji :)))......







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...