6. ožujka 2011.

nagrada:)......

vratia se šime!!!!....
sve se malo produžilo zbog snijega,bure i ostalih nepogoda ali ne žalim se....bilo je lijepo i baterije su napunjene što ćete i vidjeti ovih dana:))....
zadnji post sam završila s dugom prema svima na čijim sam se popisima našla kod  dodjele nagrada.....




ovu nagradu sam dobila od

good ghost
nene
sanje
sandre
zri

hvala vam još jednom:)))........

već sam u nekoliko navrata pisala o sebi a kako se tu (na žalost ) nije ništa promijenilo nema ni potrebe za ponavljanjem.....uglavnom,ispod sličice loleka i boleka i makova možete pročitati par stvari o meni:)....
unaprijed se ispričavam ako sam propustila još neki blog na kom me čeka nagrada,ali nije me bilo a i sami znate kako je teško nadoknaditi tjedan dana izbivanja i sve one postove koje vrijedne kreativke objavljuju:))....
oni koji me prate znaju da sam odlučila neko vrijeme biti suzdržana od prosljeđivanja nagrada na konkretne blogove tako da i ovu nagradu dodjeljujem svim svojim sljedbenicima:)).....a njih je gotovo 300....uz onih 220 na drugom blogu nije loše zar ne?)).....
pusa.....do sljedećeg posta:)))...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...