7. veljače 2011.

još poneka nagrada:).....

ovaj dugin kolač stigao mi je od luzdelunne......ako još niste svakako odite na njen blog,nećete se razočarati:)........






ovakvu nagradu imam u crnoj boji ali sad je modernija ova sivkasta nijansa koju sam dobila od gordelicious ....pogledajte njene čestitke i ostale radove:)....






nagradu za blog s "faktorom X" dobila sam od lilly...
lilly svi znate a ako slučajno postoji nekakva dušica koja još nije otkrila njen blog neka se odmah okrene na peti i put pod noge do lilly:))....






nekako mi se čini da se u zadnje vrijeme vrti više nagrada nego inače i čini mi se da su već svi sve dobili......zato ove nagrade dajem svim blogovima na mojoj favorit listi:)......










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...