15. veljače 2011.

prugice,trakice,ruže.......

čudna žena ta mare!....kad je nema nema je:).....a onda se pojavi na oba bloga s postovima i imate pune ruke posla s njom:))....
tja,šta reći!....prošli tjedan sam bila potpuno bez inspiracije:(....
ako se ne računa da su me sunce i oni lijepi dani inspirirali da s krpom u ruci operem prozore......a kako oprani prozori definitivno puštaju više svijetlosti tako se moja avantura s krpom u ruci pretvorila u udarničko spremanje :))....
iza mene je jedan krvavi tjedan u svakom pogledu:)))....
to što upravo pada kiša jako doprinosi mom osjećaju sreće:(.....
i tako,u čistom okruženju,bez prašine i inih alergenata muza inspiracije se vratila....
nedavno su našu micu ( torbicu) napala nekakva stvorenja a mene su za vikend opet napale pruge,ruže i satenske trakice:))).....i prepustila sam se:))))...
ovo je rezultat tih napada kakti romantika i vintage stil:))).....

jadna pravokutna s plavim ružicama i plavim prugicama.......













osmerokutna u roza-bež tonovima.....










POZIV.....

u blogerskim vodama se pojavila još jedna "kreativno" nešto:))......
ah da "kreativni zanos" je novi blog s decoupage radovima.....zato klikk i pogledajte,ostavite komentar,slijedite sandru......


pusa:))....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...