4. veljače 2011.

vintage rose box ....

nadam se da će bar pola vas na ovu kutijicu reći ah!.......ili oh!......




već mi se dugo po glavi motaju ovakve shabby pruge ali nekako nisu stigle na red:)......
iskreno,to što sam  ih sad radila mogu zahvaliti keksici i njenoj kutiji s predivnim prugama:)))....






ako mislite da imam gomilu ovih salveta moram vas razočarati.....imala sam jednu cijelu i jednu četvrtinu ali je salveta beskrajno iskoristiva i ostalo mi je još sitnijih motiva koje ću sigurno upotrijebiti.....
osim ruža na poklopcu sam se poigrala i šablonama.....škarama sam izrezala obični papir koji je poslužio kao šablona za kartu a segmenti teksta s druge šablone glume poruku:)....
još sam malo muljala bojama okola i pošmirglala .....i nije loše ispalo zar ne?.......




široka roza satenska traka je oko cijele kutije.......




ha,da ne mislite da je dno dosadno jednobojno:)))....




detalj unutrašnjosti poklopca......škare,pruge i satenska traka.....




a još uvijek nema vlasnika-cu........;)










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...